Wednesday 9 April 2014

#3 dzul adzry


Bismilahirahmanirahim....

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

Dah pagi dah wooiii.. Lepas solat subuh je tadi aq teros update lagi blog nih. Baiklah, pada pagi ini, aku akan ceritakan seorang lagi sahabat aku. Sebelom tu, marilah kita bersyukur sekejap sebab dapat hidup lagi hari ini. Haaaa... Dah bersyukur belom?? Kalau dah bagus. Alhamdulillah.

Ok. Baiklah. Orang yang aku nak cerita pagi nih ialah saudara 



Nama : Dzul adzry bin dzulkifli
Facebook : ( dzul )

Baiklah, dzul nih tinggal di puchong. Dekat taman putra perdana. Sebelah high way tu. rumah die betol2 sebelah highway. Haha. Kalau nak pegi try cek google map. Takot sesat je cam aku. Haha.

As a friend we must help each other. Sama lah kes dalam nih. Dekat asrama, dzul nih merupakan exco multimedia. Really? Haha. Antara ajk die ialah aku. Tapi sijil tak dapat-dapat lagi. Aku nih dah lah ajk terbaik. Tapi, takkan lah tak dapat sijil. Haha. Dia nih jugak pemalu orangnye. Malu-malu taik kucing. Haha tiap kali usrah…eerrrr tak yah cakap le.

Bagus budak nih. Dia kalau tak paham benda masa belaja teros pegi Tanya orang. Then, dia nih merupakan kembar kepada syafiq asyraf. You know why? Because, dieorang nih same birthday. Dzul and syafiq 960130-??-????. haha aku tak ingat and tak tahu.

Masa birthday dieorang hari tuh aku pegi sambut la dekat rumah dzul adzry nih. Mula-mula plan macam ramai gile orang nak pegi. Tapi last-last dua orang je. Haha. Pagi sampai tengahari tuh pegi rumah dzul makan kfc. Mak die beli satu bucket. Sape yang nak abiskan? Haha. Ape lagi tapau la.. then malam tu pegi alamanda, masjid besi, dan keliling putrajaya tu la.

Budak nih jugak baik and suka tolong orang. But, sometimes tuh ade lah jugak menyusahkan orang. Haha. Kadang-kadang kalau balek rumah tumpang dia je. Nanti die hanta. Hanta bukan jauh pon. Tapi ok lah tu dekat station bas. Kalau jalan kaki, mahunye berpeluh. Budak asrama kata banjir~~. Ape lagi ek aku nak cerita. 

Hurrmmm. Comel ke tak? Huh. Bole la sikit. Nora bagi satu bintang (mlm). Haha.
Haaaa. Aku rasa itu sahaja aku nak cerita pasal dzul adzry nih. Baiklah, itu sahaja. 

Yang baik itu datang dari allah. Yang buruk itu dating dari saya sendiri.


Assalamualaikum…


No comments:

Post a Comment