Sunday 13 April 2014

#4 Najiha jamal


Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh… 

tak jawab dosa, kalau jawab sayang. Haha.

Malam-malam cegini memang best gile and aku takkan dapat berhenti tersengeh sorang-sorang and gelak secara mengejut kalau terpikirkan sorang budak perempuan nih

Lets meet my friend yang seterusnya,



Nama : najihah binti jamal
Fb : ( gare kecik )

Cuba anda bayangkan bagaimana kalau tengok movie seram or cerite hantu lah katekan boleh tergelak-gelak dan sakit perut. Salah satu factor dia ialah sebab budak nih la. Haha. Bukan nak cakap ape lah kan. Memang kalau hanout and gathering dengan budak kecik nih. Masha allah asyik tegelak-gelak je. Tak kering gusi dibuatnya.



Sabar. Perkataan tuh lah yang boleh aku describe kan kawan aku yang kecik molek ni. Why? I give you an example.  Masa tuh najiha nih buat kenduri. Tak silap aku abang dia berkhawin kot. Tak ingat la. Then. Aq dengan sorang lagi kawan aku nih. Kiteorang datang waktu orang nak tutup kedai dah. 

Tapi dia tetap sabar tunggu kiteorang datang. Siap hiding makanan pengantin lagi.  Tapi tak der lah udang galah, tembikai bentuk kepala orang and yang sedap-sedap tu. Biasa-biasa je.


Seterusnya, dia nih seorang yang periang, happy comel?? Errr. Ok lah. Bole la sikit. Haha. Jangan marah noh. Ouhhh. Lupe pulak. Name gelaran dia ialah kecik. Ataupun gare kecik. This is because she is kecik and name dia ade perkataan najihah. So, x dpat nak wat ape-ape lah. Terpaksa terima je la.

Dia nih jugak suka sangat selfie. Gile ko. Dalam bilik sorang-sorang lak tuh selfie. haha

Lagi, dia nih friendly lah jugak. For the first time aku kenal dia. Tak silap aku la, dia nih yang mula-mula start tegor aku dulu. Pastu sampai sekarang kite orang kawan.


Budak nih jugak banyak tolong aku. Belanja aku. Ade lah jugak kot.

Time kasih la kecik.

Ok la, aku rasa itu sahaja tentang GARE KECIK yang aku nak cerita nih. Bye-bye

Assalamualaikum.......


No comments:

Post a Comment